Concurs SceneFZ.net pe Facebook


Inel SceneFZ Logo & Romania

Am creat acest inel pentru ca  SceneFZ.net face parte din rutina noastra zilnica 🙂 . Iar SceneFZ a realizat un concurs pe Facebook cu ocazia Zilei de 1 Decembrie, tema fiind o poza in care sa se regaseasca elementele SceneFZ si Romania.

Inelul este realizat din argint si este decorat cu Logo SceneFZ lucrat manual ,coral rosu,sidef galben si lapis lazuli. Daca va place poza noastra va rugam sa ne acordati votul d-voastra AICI (apasati pe textul „Imi place” de sub poza)

UPDATE:

SceneFZ.net Locul III la concursul „1 Decembrie” este „Parnic Biju”
castigatorul este rugat sa imi trimita username pentru a primi premiul

LATER UPDATE:

SceneFZ.net Datorita faptului ca nu s-au stans cele 100 de poze, am zis ca nu mai are rost sa lungim concursul si in 2011. Am ales eu 3 poze care mi-au placut.
Afland ca este un inel am hotarat sa ii mai dau inca 300G pentru munca depusa. Felicitari!

31 decembrie 2010 la 11:23 ·  ·

Despre www.atelieruldindeal.ro
Bijuterii personalizate din aluminiu, alama, cupru sau placate cu aur de 14K ori argint 925 la www.atelieruldindeal.ro

2 Responses to Concurs SceneFZ.net pe Facebook

  1. Mia_tintin says:

    Felicitari! Este o idee geniala si foarte originala. Se pot realiza inele cu logo firma in genul acestuia?

Lasă un răspuns

