Verighete din argint personalizate „Greek symbols”


Verighete din argint realizate manual, cu forma ondulata. Verighetele au fost personalizate cu  o piatra corespunzatoare zodiei(onix alb si onix negru) ,un cuvant in limba greaca αγάπη (dragoste) si semnul infinitului, impreuna formand fraza „dragoste infinita”. Literele grecesti au fost realizate manual fiecare.

Cod: VAg02

Pret: 160 lei setul (2 bucati)

Pret: 85 lei buc

Dimensiune: toate,la comanda,Daca nu stiti ce masura aveti la degetul inelar al mainii stangi, urmati instructiunile apasand aici: Cum aflati masura inelului sau bratarii?

Alfabetul grec

Alfabetul grec

Despre www.atelieruldindeal.ro
Bijuterii personalizate din aluminiu, alama, cupru sau placate cu aur de 14K ori argint 925 la www.atelieruldindeal.ro

7 Responses to Verighete din argint personalizate „Greek symbols”

  1. ligia says:

    superbe… felicitari! 🙂

  2. Nicol says:

    Sunt foarte fericita, toti prietenii ne-au admirat verighetele.

  3. Anca says:

    Am vazut cateva poze cu voi pe facebook ieri, aveti niste ingeri superbi… Iar voi doi sunteti frumosi impreuna… 🙂 pe langa faptul ca din mainile voastre ies lucrurile astea incredibile…….. De ce nu avem mai multi oameni ca voi….? 😦 , asa, in general… cu tot ce sunteti voi, si ca familie si ca reprezentanti ai unui stil de viata pe care ar trebui mai multi sa il aiba: condus de dorinta de libertate spitiruala si de ce nu, si multa iubire, acceptare… :). Concluzie: verighetele facute de voi….o sa le purtam…undeva in Vama… (unde am vrea sa ne punem pirostriile…:)) ), undeva pe plaja, iar eu sa port pe capatzana o coronitza de floricele albe…sau ceva asemanator…, iti dai seama cum vor arata si cercelusii – aripa de inger… 🙂 Sper sa fie asa cum imi imaginez eu ca o sa fie…Gata, va las. 🙂

    • parnic_biju says:

      Multumim pt. toate gandurile frumoase. Vama este un loc potrivit pentru spiritele libere si devotate iubirii in toate sensurile! Si vrem poze cu fericitul eveniment:) Ne bucuram ca prin bijuteriile realizate de noi vom avea o participare la acest eveniment deosebit.

  4. Anca says:

    Guys, am primit verighetele. Sunt superbe, foarte finutze. La fel si cercelusii aripa de inger. 🙂 Evident ca nu am mai avut rabdare si am pus verigheta mea pe mana direct, fara „protocolul” de rigoare de la vara, de pe plaja. :))) Multumesc mult pentru surpriza. 🙂

